maanantai 4. huhtikuuta 2016

Hello!

Teen tätä blogia siis harjoittelustani Christ Churchissa.  Paikka sijaitsee Englannissa Oxfordin kapungissa. Olen ensimmäisen vuoden restonomi opiskelija Seinäjoen ammattikorkeasta.

Oon ollut täällä nyt kaks päivää ja eilen kävin kiertämässä työpaikan ja sain työvaatteet plus muuta infoo. Tuntu heti oikein mukavalta paikalta ja työntekijät oli erittäin ystävällisiä. Tuntuu vaan siltä, että hukkaan itteni viel monta kertaa tänne työpaikalle kun tää rakennus on niin iso.
Tänään oli ensimmäinen työvuoro jonka olin salissa tarjoilussa. Oon salissa 6 viikkoo ja toiset 6 viikkoo keittiöllä. Päivä meni lähinnä tutusuessa ja vieläkin kierreltiin. Mutta tein jo kyllä katteita ja siivosin yms.  Töiden jälkeen  muutama työkaveri kysyikin haluanko, että he näyttävät mulle kaupunkia  ja mentiinkin sitten vähän kierteleen. En kyllä vieläkään osaa minnekkään. Hah.  Oli kyllä kiva, että kierrättivät jo kaupungilla ja kertoi hyviä paikkoja.

Palaillaan taas parin päivän jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti